Bläääääää!

Gaaah!
När ska denna djävulska tentaperiod ta slut?!?!?
Nu har jag pluggat konstant sen jullovet, inte helt okej. Verkligen inte okej!
För allas bästa borde tentaperioderna kortas ner kraftigt. En halv vecka..max!
För mycket tentapluggande leder bara till urspårning som inte är nyttig på något sätt.
En eftermiddag med allt för mycket plugg (som vanligt) kom vi på den braiga idéen att måla Emma som Jack Sparrow i Pirates. Ni vet när han har ögon målade på sin ögonlock?
Som ni ser på bilden nedanför borde någon ta tag i det här med tentaperioder illa kvickt innan värre saker händer. Av för mycket pluggande får man inte bara en massa konstiga idéer utan man har också ett oändligt sug efter kakor och diverse godis. Snart behöver iaf inte jag någon cykel längre! Jag kan bara lägga mig på magen och rulla fram.
Konstverket börjat ta form. Likt eller vad?!
Det var allt för nu!
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Elin

Fett likt ;D

2011-03-15 @ 19:04:36
Postat av: Roos

Haha älska!!

2011-03-15 @ 20:10:13
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0