Nu ska vi sluta vara så tjuriga.

Jag har funderat... nu har jag funderat länge på det här och jag har insett att det nog börjar bli dags. Här sitter vi, åtta stycken snygga, vackra, trinda och pilska kossor. Vi har hela Uppsala under våra fötter men det är ju ändå något som saknas. Jag har länge funderat vad det kan vara men jag tror jag har kommit i underfund med det!

 

Som dessa smäckra kossor som vi är så behöver vi ju lite extra trygghet i vardagen utöver oss själva . Nu funderar ni säkert vad det nu skulle kunna vara. Det som redan är perfekt, hur kan det bli bättre liksom? Men jag vet, vi behöver några smäckra tjurar såklart! Tänk er åtta tvålfagra kossor tillsammans med två belgian blue mastodonta muskelberg. Det låter ju bara perfektaste perfekt. Jag har dessutom förslag på vilka våra fina tjurar ska vara! Öh, ja, nu är de ju inga muskelberg dessa krakar. Men nog kan de vara tjurar med stil i alla fall!

 


 

Först har vi ju Oskar. Orre. Porre. Nej, jag tycker att hans tjurnamn ska vara Karl-Oskar. Hur sexigt låter inte det? Det är ju nästan som Arnold Schwarzenegger! Använd fantasin så ser ni. I alla fall. Denna vackra poj... öh, man, har ju ögon som tindrar likt daggkåpor i solsken och vilken kossa skulle inte smälta för hans mustaschprydda leende?

 

Andra tjuren blir ju Adam. Adde. Padde. Han får heta Adde helt enkelt. Adams ansikte är format så som jag föreställer mig den perfekta tjuren. Vilken fårskallig icke ko/tjur skulle våga närma sig oss när vi går under Addes behornade beskydd?


Kommentarer
Postat av: Ko

Haha, så jävla heta!

2011-06-21 @ 12:56:24
Postat av: Ko2

haha jag dör!

2011-06-28 @ 18:04:57
Postat av: ko3

Sccchhnyggga!

2011-07-01 @ 12:51:39
Postat av: Ko4

Dom tjurarna vill vi ha! :D

2011-07-04 @ 23:38:32
Postat av: ko5

snyggast i stan.. eller ehh nej jag menar hagen!

2011-07-07 @ 20:07:47
Postat av: FejkKo

I knew that you would like it!

2011-07-19 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0