HAHAHAAHAAAA

Hej suckers!! Nu är det bara två kossor kvar, då en (MYcket liten ko) visat sig vara labil och opålitlig och läckt vårat nya lösenord så har vi återigen bytt lösen, och denna gång även på mailen! Hahaaaa, sug på den fulingar!

Iallafall: eftersom vi har en piratkossa & en ninjakossa kvar har vi beslutat att gadda ihop oss mot cowboys och köpt tröjor för att visa var vi står. (Vi har även gaddat ihop oss mot hippies och teknologer, men de tröjorna har vi inte köpt än).

.
.
Vad gäller nya ansökningar till Kolaget - de väller in! Men det fortfarande bra att söka, sökstopp är den 25/2 kl 15.00. Skicka din ansökan till [email protected], eller skriv i kommentarsfältet.

Många mjölkiga kramar
Roos & Helen

Kommentarer
Postat av: Ingegerd Roselin

ÅÅÅH! ALLTSÅÅE! Jag vill jättejättegääärna bli en kossa! Ni värkar så himla häftiga och ja ba älskar att läsa eran under bara blogg!



Gud alltså, kan inte jag få vara med i kolaget?

Snälla! Plies! Jag vill värkligen!

2011-02-22 @ 10:12:39
Postat av: Anna

Vi andra behöver inte ha en tröja som säger att pirater och ninjas suger, för det vet vi redan i hjärtat.

(det var de fulaste bajsbruna t-shirtarna jag nånsin sett)

2011-02-22 @ 12:45:06
Postat av: Resten av världen

VI HÅLLER MED ANNA

2011-02-22 @ 12:50:52
Postat av: Resten av universum

Vi står på Roos och Helens sidor!

2011-02-22 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0