Bakterier och virus är jettteeeetråkigt.

Alltså varför varför blir man ALLTID sjuk när något roligt händer?
Var på gasque igår och jag har laddat och taggat och kämpat för att få biljetter. Självklart blev jag överlycklig när jag lyckades mosa mig fram i kön på Ångström och snappa åt mig två stycken. Vad händer sen? Jo förkylningen som har varit påväg hela veckan bryter självklart ut på fredagskvällen, lagom till lördagsgasquen.
Vad gör man då? Jo man blir svinförbannad och packar ner hela droghandeln i väskan:


fw
Sen knarkar man upp allt och mår jättebra.

scsa
Eller så konstaterar man att det var rabies man hade och att medicinen inte hjälpte.


Kvällen blev i allafall succé!
Kram
/My


Kommentarer
Postat av: Roos

HAHAHAHAH MY du är såååå underbar :D

2011-02-13 @ 19:06:27
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha vilken underbart roligt inlägg!

2011-02-13 @ 20:29:04
Postat av: Anna

jag älskar detta inlägg :D

2011-02-15 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0