Underbaraste vännerna i världen!

Jag vill bara säga tack till mina underbara vänner och familj! <3 

Speciellt tack till Helen, Peter, Roos och Erika! <3 <3 <3

Riktiga vänner finns alltid där när du behöver dem
Falska vänner säger att de finns där för dig men när det väl gäller så gör dem inte det

Riktiga vänner finns vid din sida även om du har fel
Falska vänner pratar skit bakom din rygg

Riktiga vänner lämnar aldrig dig ute
Falska vänner märker inte om du är där eller inte

Riktiga vänner sviker dig aldrig
Falska vänner för det gång på gång

Riktiga vänner märker om du mår dåligt
Falska vänner bryr sig inte

Riktiga vänner är den sortens vänner som du inte kan leva utan och som alltid finns där för dig i vått och torrt.

Vet du vilka dina riktiga vänner är nu? För det vet jag.

Jag är er evigt tacksam, TACK för att ni finns!!! <3 <3



Kommentarer
Postat av: Roos

<3

2011-05-01 @ 14:56:09
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Helen

<3

2011-05-20 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0