random cute little animals..

Idag var vi på Utnarm, Uppsalas teknolog- och naturvetarkårs arbetsmarknadsmässa typ. Det var lite skoj, jag fick med mig 6 pennor hem, Anna däremot var skillad och lyckades få med sig hela 10 pennor. Men jag fick med mig lite andra högst användbara saker också som ett sadelskydd till cyklen, en disktrasa och en kapsylöppnare i guld! Wohoo! Dessutom var det gratis fika. Själva företagen verkade dock bara vilja ha civilingenjörer så det gav oss inte så mycket. Det var dåligt. 

Aja, från en sak till en annan. Igår bjöd reccarna tillbaka oss på Hippiemiddag, det vart riktigt lyckat med mat och roliga lekar (päron päron) och de höll inte igen på efterrätten direkt. 2 kladdkakor, 1 paj, ett paket glass, en kartong chokladbollar och tre kanelbullelängder e bra grejjer det! (Och varmrätten var också god). Därefter hamnade vi på Kalmars som hade queer-klubb. Det var sjukt kul! Temat för kvällen var animal fight och ett band som hette random cute little animals eller nått i den stilen uppträdde. Alla i bandet hade olika djurhuvuden på sig och stod och gjorde massa konstiga grejjer på scenen. Det går inte riktigt att beskriva hur det var, man måste nog vart där för att förstå. Det var inte direkt som en fredagkväll på Värmlands kan man ju säga iallafall, men stört kul! :D

// Elin

Kommentarer
Postat av: Roos

Vaaaa? Jag fick bara tre pennor :'(

2010-11-05 @ 11:26:06
Postat av: Astrid

wohoooo jag vet en person i random cute animals, ingen aning om vilket huvud hon är. haha.



och dåligt att ingen vill ha biologer??????

2010-11-08 @ 22:39:50
Postat av: Annica

fin blogg. ;)

2010-11-08 @ 23:36:44
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Johan

http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/RANDOM-CUTE-ANIMALS/110052769037092

2010-11-09 @ 15:23:24
Postat av: Anonym

YEAH!

2010-11-09 @ 16:49:31
URL: http://trainertomdj.wordpress.com/
Postat av: Elin

Coolt Astrid!!! =D

2010-11-10 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0