Hur kolaget äter tårta



Elin smakar av sin tårta, tänker"MMmmm det här var ju helt okej!"




Ylva "Yes, det är chokladfingrar på, och blockchoklad. Jag är nöjd:D"



Anna tänker"Jag gör allt med stil, det är viktigt att sitta med benen i kors och spreta med fingrarna, även när man äter tårta"


Helen funderar"hmm..ska jag sno Rebeccas eller Annas tårta först?"


I Rebeccas tankar " FAAAAN, Helen tänker sno min tårta! Här gäller det att skynda sig!"


I Emelies tankar "alltså moget att försöka sno varandras tårta, här gäller det att hålla god min och visa att vi är på en normal tillställning"


I Roos tankar "alltså att de alltid tvingar mig att äta upp resterna, köp hund för fan!"


/My

Kommentarer
Postat av: Roos

Hahahaha My du är bäst!

2010-11-15 @ 13:06:19
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahaha :D fett bra!

2010-11-15 @ 17:18:05
Postat av: Emelie

NAJS! :D

2010-11-15 @ 23:26:19
Postat av: Helen

Hahahahahaha!! Super! :D

2010-11-18 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0