BRYGGAN

Bryggan ikväll kmr bli grymt :D JA, jag vet att jag har världens sämsta självdisciplin! Men jag klarade iaf av att vara nykter 1,5 vecka och det är väl alltid något :P My och jag ska ha en liten tävling ikväll, som hon inte vet om än.. Och nej, det är inte fullast vinner! Det har en tendens att spåra rejält när man kör den tävlingen (av nån anledning :P) och jag vill helst komma ihåg något från kvällen ^^

Bilder från året första bryggan..

Elin och jag (innan de 15 shoten.. finns tyvärr ingen efterbild, eftersom vi var alldeles för fulla!)






Strax innan vi tar springnota ^^

Kmr med uppdatering om hur kvällen slutade imorn! :D

// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0