Rapport från skogen!

Här kommer en rapport från skogen. Jag befinner mig alltså i skinnskatteberg AKA skinkan. Det är ganska tomt här utan Muppsala och dess fräsiga invånare. Men det skulle bli ganska jobbigt att frakta hit alltsammans. Jag spenderar dagarna med att vänta på solen och att mina ben ska anta en mer gyllene ton, jag väntar också på att vattnet ska bli varmt så att det går att bada. För på midsommar gäller det, då ska badkrukan i! Jag har iallafall varit på bröllop och ikväll blir det grillning med gamla gänget.
Det var allt för nu.
Glad sommar!
Rebecca

Kommentarer
Postat av: my

Rebecca, du bor inte i skinkan. Du ÄR skinkan! (:

2010-06-16 @ 17:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0