Onsdagstankar

Äntligen!!
Efter att ha irrat runt här, på världens vackraste blogg, ett bra tag och försökt logga in överallt där det rent teoretiskt skulle vara möjligt att logga in (sökruntan, som en ny kommentar, på nån annans inlägg, m.m) har jag nu med lite hjälp från Emelie hittat rätt: wihoo! Inte van vid det här, vad hette det nu.....justja, INTERNET.

Befinner mig hemma i Sthlm och vilar upp mig och glömmer all kemi.
En liten snabbrapport från mitt händelserika liv som arbetslös:
idag: bränt mig. solen var väl framme nån minut så klart man hann bli röd
igår: skulle se krunegård spela utanför slottet, men han var sjuk.
tidigare dagar: fått några myggbett, regnat bort, lärt mig skjuta luftgevär

Hoppas ni alla har det bra och dricker mycket mjölk så ses vi väl snart?!?
kramisar från Anna

Kommentarer
Postat av: Roos

Hahahaha på dig din ädelost!! Förlåt men det är kul att du är BÅDE gammal och oteknisk!

2010-06-19 @ 00:56:47
Postat av: Anna

men sluta maska dig

2010-09-09 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0