Ny design

Eftersom jag ska upp och jobba imorn så tänkte jag att jag skulle fixa lite med en fin design till den här bloggen (istället för att sova ni vet). Ni läsare (vilka läser??) och mina medbloggare får komma med kritik (eller kanske beröm, haha)!! Nu är det lite färgglatt och lite fler bilder iallafall!

Jag är iallafall hemma nu, har varit en vecka på Mallorca (magaluf) som ni antagligen vet. Där har jag solat (inte fått märkbart mycket färg, men så är jag ju typ en isbjörn också... försökte lura alla i Magaluf att det finns isbjörnar i Sverige iallafall), jag har shoppat och jag såklart FESTAT. Sjukt roligt var det!! Ska slänga upp lite bilder sen när jag orkar.
Sen har jag även tillbringat tre dagar i en liten stuga på Gotland med min familj, inte särskilt party men bra mysigt! NU är jag hemma och imorn då är det jobb i en kiosk i skogen som gäller.
Puss o kram skumbanan!
/Roos

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ger beröm!! Jag gillar det :D

2010-06-19 @ 00:53:47
Postat av: Anna

helmysigt! :)

2010-06-19 @ 11:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0