Hej alla glada!

Känns som att det dags att skriva nåt här nu så jag gör't!

Sitter här hemma i mitt motsatsen till städade rum och försöker packa till helgen då jag ska iväg till Ljusdal med nårga kompisar och hänga i deras stuga! Lite synd bara att det typ ska ösregna hela helgen då.. Vi som ska åka nercabbat å allt! Men men blir det som vädret säger finns ju alltid fotbolls-VM att kolla på så vi ska nog överleva iallafall :) Vad kan jag mer säga.. Jo, min nyktra sommar går inte så bra, chansen att jag kommer vara nykter i helgen är lika med chansen att det finns en koolare blogg än den här, alltså lika med noll ;) supandet lär ju börja redan i bilen på väg upp och pågå tills söndag.. MEN ska ta tag i träningen nästa vecka iallafall! Ska träna 2 ggr om dan 5 dar i veckan hela sommaren. Kommer bli tufft, men jag ska fan göra det!! Så önska mig lycka till! Det lär jag behöva...

Det var allt jag hade att säga denna gång. Återkommer kanske nästa vecka om ni har tur med lite bilder och updates från helgen :)

Puss på er!

// Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka Till! =D Klart du klarar det ;)

2010-06-11 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0