God Morgon!

Så var det fredag igen och ni kanske kan gissa vad jag har haft för mig den är veckan.. Jo, kollat fotbolls-VM såklart! Jag älskar fotbolls-VM, är så jävla najs att kunna kolla på bra fotboll hela dagarna :D Det enda negativa med det är väl att man får så lite tid över till annat, som att vara ute i solen tex :P

Sen måste jag bara säga att min träning går fett bra! Har tränat varje dag den här veckan och ska snart i väg och simma nån kilometer nu, sen i helgen blir det lite efterlängtad vila :) För då är det tydligen nåt bröllop här i staden som man kanske ska kolla lite på, sen blire nog lite grillning och lite fest också och sen på söndag åker jag upp till Uppsala :D wihoo!


Tänkte att jag bjuder på Sydafrikas grymma VM-låt också:  :)

Nån som vet förresten hur man gör om man vill ha hela videon på bloggen och inte bara länken?!?

// Elin

Kommentarer
Postat av: Roos

Du ska kopiera koden som finns under "bädda in" och sen när du skriver ett inlägg trycker du på den lilla HTML-symbolen och där klistrar du in och trycker på uppdatera. Då dyker videon upp!

2010-06-18 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0