En grymt bra midsommar :)

Min midsommar var också ganska klar, inga minnesluckor iallafall, även om jag nog inte skulle påstå mig tillhöra de lite mer mogna i sällkapet :P  

Vi började ganska tidigt hos min kompis Frida för att göra potatissallad, vilket var vårat uppdrag för kvällen (och kan säga att den gjorde stor succé!) Så vill ni ha receptet äre bara att fråga ;) Efter 40 skalade och kokade potatisar kände vi oss sedan värda lite lunch. Blev den sjukt traditionella midsommarlunchen pizza ute i gräset tillsammans med lite nubbe-kubb, där man varje gång motståndarlaget fick ner en kubb på baslinjen var tvungen att dricka en shot Hallands fläder. Jag & Anna fick dricka tre shot på rad ganska snabbt och kan ju säga att vi inte direkt spelade bättre efter det :P Så X antal nubbar senare begav vi oss vidare ut mot Värmdö för mer midsommarfirande bestående av bla. 5-kamp (som mitt lag också såklart vann, men vi i kolaget är ju alltid bäst så de var inte så konstigt), grillning och dans m.m. Mycket trevligt måste jag säga! Framåt midnatt åkte vi sedan vidare till ytterligare en fest ute på Djurö där vi bastade, badade bubbelpool samt nattbadade i havet. Mycket nice även det! (Har dock tyvärr inga bilder från de, då jag glömde kameran). Men här kommer lite bilder från då jag hade kameran med mig :)

Jag, Frida och Jocke fixar potatissalladen


Midsommarlunchen


Dags för nubbe


På bussen


Jag och Julia


Små grodorna


Fabian har det bra


Middag


Kubb


Hoppas ni andra också hade en riktigt bra midsommar!

Nej, nu ska jag sova för imorgon väntar en dag ute i skärgården :) God natt på er!
//Elin 


Kommentarer
Postat av: my

Haha alltså fotot med pizzorna! Erkänn du åt alla? ;) See you on friday!(or thurstday)

2010-06-27 @ 15:41:29
Postat av: Elin

haha, det skulle man kunna tro, men så var ej fallet denna gång ;) jaaa, då blire party =)!!

2010-06-27 @ 23:30:22
Postat av: Ruud

Grym Blogg



Grym Midsommar



SKÅL!

2010-06-29 @ 23:31:44
Postat av: Elin

Thanx Jocke :) SKÅL på dej me!

2010-06-29 @ 23:51:30
Postat av: Ruud

fast albumet på fejjan verkar inte funka att spana på!

fixafixa :D

2010-06-30 @ 00:40:01
Postat av: Ruud

Hoppsan! Det var inte ditt album, ledsen ;)



Jag måste få dina bilder så jag rycker tag i dig på MSN nån dag!

2010-06-30 @ 10:17:29
Postat av: Elin

gör de! har massa fina bilder =)

2010-06-30 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0