Brygganpremiär... för mig!

Tisdag efter jobbet. Jag har jobbat 4 dagar i sträck och inte sovit. Det är då man tar med sig Emelie till Bryggan och festar järnet!

Efter jobbet var jag alltså otroligt seg (tyckte Emelie). Otroligt snabb tyckte jag. Iallafall. Några timmar senare än alla andra anlände till Davids place för förfest. De andra (Emil, Theresa, David, Rasmus, Fredrik och EMELIE) hade ett rejält försprång, men som den vänliga själ Emelie är hjälpte hon mig snällt att komma ikapp. Jag drack min Passoa, Davids vin och Emelies jäger så jag var snabbt ikapp!

Efter nån timme hos David drog vi mot Snerkes och Bryggan! Emelie och jag cyklade i turbofart, de andra gick. När vi hade kommit in på Snerkes fick Emelie sms av David... De bangade!! Aja, inte hängde vi läpp för det. Istället sprang vi runt som galna troll och var överallt i en sekund sen var vi ingenstans igen. Först skulle vi ha Naughty Emilié men bartendern såg ut som ett frågetecken så han slängde ihop nån blå drink (den får 3 av 5 jägerflaskor... tror jag, är lite osäker på hur den smakade, men det gör nog inte så mycket för den går ju ändå inte att testa igen eftersom han bara slängde ihop nåt).

Sen blev det shots. Många shots. Sen blev det dimmigt. Vi lade oss i gräset, hittade Kajsa och så dansade vi nog lite där nånstans också.

Jag minns ATT jag tog mig hem. Dock oklart hur, har inget minne alls av hemvägen. Cykeln är dock på plats utanför min lägenhet. Jag åt tydligen den sista kakan också, den som jag skulle haft imorse... Men men, så går det om man dricker för många shots!

En bra första kväll på Bryggan iallafall (hur konstigt är det inte att jag inte har varit där förut?!), fler gånger blir det garanterat i sommar. Älskar att Emelies vita sommar har gått åt helvete.

Eh... sen borde de ju komma upp bilder här men jag tar aldrig med mig kameran så jag hoppas på att Emelie slänger upp några sen.

Ni får en skrattande bird istället.

skrattandefaglar.se

/Roos

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, tycker du inte att det har gått bra för mig?? ^^

2010-06-30 @ 16:59:03
Postat av: Emelie

du glömde ju nämna den lilla detaljen att du gav mig en fläskläpp också Roos ^^ haha

2010-06-30 @ 17:02:07
Postat av: M

Gillar gräsrullningen skarpt:)

2010-06-30 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0