Bröllopsyra!

Ingen har nog missat att det var Kronprinsessbröllop i lördags. Jag och dessa tre filurer begav oss därför ut på stan för att kolla läget denna dag!



Det första tecknet på bröllopsyran var att stan var invarderad av turister och att alla gick runt med såna hära fula kronor på huvudet:


Folk stod spänt och väntade på att bröllopsparet skulle komma, men det verkade lite ovärt tyckte vi då det var flera timmar kvar till de skulle komma, så vi ägnade större delen av dagen åt shopping istället.  

Vi stannade dock på pressbyrån för lite glass och passade då samtidigt  på att se vigseln som de sände på TV där..


Efter ytterligare lite mer shopping bestämde vi oss till sist för att ställa oss nånstans för att se de nygifta åka förbi. Vi hade ingen aning var de var eller när de skulle komma så vi ställde oss bara på nån random gata där de stod massa folk och precis när vi intagit våra platser så åker de förbi, snacka om timing!


Var bara ett litet problem, sikten.. Så här mycket såg vi av dem. Fett värt! Eller inte!

Men efter det var det dags för inflyttningsfest hos Anna och Fabian som flyttat till en lägenhet i Vasastan, så inga sura miner här inte!

Fabian kom direkt från tjänstgöring vid bröllopet:


Sen vare fest hela natten :D

Gamla klasskompisar =)Mina snyggaste kompisar ;)Kan ju säga att väggen inte såg ut sådär i början av kvällen..

Avslutningsvis måste jag bara skriva om en grej som hände medan vi väntade på tåget hem, vilket var följande: Vid tre-nångång var det dags att åka hem, vi går till tunnelbanan och min kompis, vi kan kalla honom X är ganska så jättefull, så några av mina andra kompisar smular sönder lite godis de har till ett vitt pulver som de lägger som en lina på perrongen och lurar X att det är kokain. Ingen tror att han ska gå på det, men X som som sagt är jättefull gör det och ställer sig på knä och snortar upp godiset i tron om att det är kokain ifrån det äckliga perronggolvet! Såg inte så mysigt ut direkt och roligt eller bara elakt vet jag inte, men sjukt vare helt klart iallafall..   

//Elin

Kommentarer
Postat av: Roos

Låter fett värt, men VAR är bröllopsparet? Är de ens med på bilden? haha

2010-06-22 @ 22:54:53
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej, var det som var problemet, vi såg ingenting av dem haha, men hörde hon som stod bredvid mig och bara var lite längre säga: åh, jag såg hon å hennes värninna: åh, jag såg han! Så de var där iaf :P

2010-06-22 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0