Bästa studentpresenten?

Min familj är alltid ute i sista stund kan man nog säga och så var även fallet när min syrra skulle ta studenten tidigare i nu i sommar. Jag kommer hem på söndagkvällen (och hon ska ta studenten på måndagen) utan att ha köpt nån studentpresent och frågar min pappa vad de tänkt och ge och självklart har inte de heller tänkt ut nåt.. Jag kommer då på den smarta idén att vi kan ge henne ett presentkort på en resa och boka den senare i sommar, snabbt och enkelt fixat lixom! Han var lite tveksam till det, men då ingen hade kommit på nån annan present (eller snarare glömt bort det) en halvtimme innan mottagningen skulle börja så fick det bli en resa, där min del av presenten självklart bara skulle vara att åka med som resesällskap :). Grymt bra tyckte jag! Ja, ibland är jag smart ;) hihi.

Så den 4 juli åker jag till Rhodos en vecka med min pappa och syrra :) och tror det kommer bli jävligt nice faktiskt!

Poolen ser ganska lockande ut iallafall ;)


Puss på er alla!

//Elin


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har köpt en extra stor resväska som jag får plats i va? ;)

2010-06-24 @ 16:30:17
Postat av: Elin

Självklart har jag de ;)

2010-06-24 @ 20:03:54
Postat av: Roos

Du lyckades ändå! Bra Elin!

2010-06-24 @ 22:53:40
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0