Kick-Ass

Såg filmen Kick-Ass härom dagen och den var allt annat än bra. Fanimej bland det sämsta jag sett! ALLA säger att den ska vara så bra, men jag ser det verkligen inte. Alltså: skådespelarna gör ett värdelöst jobb (och jag brukar tycka om Nicolas Cage i vanliga fall men inte i den här), handlingen är skit och seriöst kunde de ha gjort en fulare kostym till Kick-Ass?!?!

Jag är normalt en filmälskare, och brukar för det mesta hitta nånting bra med de flesta filmer, men inte med den här! Vad är det alla tycker är så bra undrar jag????



// Emelie

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi borde se incepiton!! Den lär ju va kick-ass ;)

2010-07-25 @ 17:57:27
Postat av: Emelie

JA, den vill jag se! Ska vi se den nångång i veckan om du är kvar i Uppsala? :D

2010-07-25 @ 18:42:15
Postat av: Elin

Ja :D på onsdag kanske?

2010-07-25 @ 19:53:26
Postat av: Emelie

Onsdag blir asbra! :)

2010-07-25 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0