En kväll i kaos!

Jag har under en längre period dragit ut på att köpa en ny mobil, trots att min gamla gör lite som den vill (väljer att avbryta samtal, stänger av sig själv och sållar ut meningar.. men det är ju iofs lite mer spännande att prata om man får gissa hälften av vad den andra säger lr?!?! :P). Jag bestämde mig iaf för att köpa en ny mobil och fick den för 3 dagar sen och jag hann använda den i 2 dagar innan den blev stulen igår på krogen :( GALET irriterande eftersom jag egentligen inte hade råd med en ny från början.. Så jag är tillbaka på ruta 1 nu, med min gamla kära mobil som gör som den vill =/

Ska sammanfatta gårdagskvällen lite. Den började väldigt bra med trevlig förfest hos Malin där jag drack jäger ur en komugg (till ära av kolaget :D) och väl inne på Frimis var det jättekul först. Sen vet jag inte riktigt vad som hände.. Jag lyckades på nått vänster skära mig på ankeln så jag blodade ner hela foten.. Sen blev det mkt dans, vilket var sjukt kul. Länge sen jag va ut och bara dansade. Efter några timmar så försvann iaf min mobil som låg i min väska (antingen uttappad lr så tog nån den direkt ur väskan, vilket inte är helt omöjligt.. det var smockat med folk så). När det börjar närma sig stängning så försökte jag leta på dom jag var ute med (tappade bort dom tidigare under kvällen) eftersom vi skulle hinna med den sista bussen hem.. Men hittade inte dom nånstans och sista bussen hann åka.. SÅ jag var alltså själv kvar där utan mobil och utan visakort, dvs. kunde inte ringa nån lr ta taxi eftersom jag inte kunde betala.. och det är 4 mil hem till Lindesberg så inte direkt gångsträcka ^^ MEN det var väldigt många som erbjöd mig sovplats iaf, iofs var det majoriteten killar så jag tror dom hade något annat i baktanken när dom erbjöd det.. ^^ Tillslut hjälpte en vakt mig att ta mig hem.. så det slutade ju bra iaf:) men fyfan vilken hemsk kväll det var alltså :(

Är just nu en VÄLDIGT bitter människa!!

Lovar att jag ska göra ett roligare inlägg nästa gång.. men ja, alla kvällar kan ju inte bli lyckade (när man inte är i Uppsala då förståss)

Puss & Kram

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Roos

Usch tycker så synd om dig!! Verkligen dåligt slut på kvällen :(

2010-07-17 @ 20:56:03
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Emelie

Är GLAD idag :D En kille som ringde igårkväll, och hade hittat min mobil :)

2010-07-18 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0