Datum att boka in!

Eftersom jag är stensäker på att alla i kolaget + ett gäng sköna KGBare läser den här bloggen använder jag den som nåt slags ersättning för facebookevent/sms.

ALLA (och då menar jag alla) ska boka in den 26/7 eftersom vi är alldeles för dåliga på att ses och vi har ju snackat massor om att åka till Grönan. Den 26e blir det fan av, för då är det dessutom Kristian Anttila (astrids stora kärlek) som står på scen på kvällen. Jag vill att alla (ni vet vilka ni är) kommenterar om de följer med, annars blir det FB-event och sms iallafall (det gäller dig Helen... och Ylva, se till att vara i Uppsala/stockholm då!!).

Dessutom är det Bryggan som gäller den 27:e, det är också bara att boka in!

Annars då...  Jobbar häcken av mig och är inte med on nåt kul som är värt att skriva om. Cyklade till jobbet idag, det är typ 2 mil dit. Så nu är jag slut. Var tvungen att dela med mig av denna bedrift.

PUSS PÅ ER! Vi ses 26e och 27e juli om inte tidigare!

/Roos

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan både 26 och 27 :) fest!

2010-07-19 @ 23:41:27
Postat av: My

Vad gör vi, nu kör vi! Jag kan tjugosjunde:D

2010-07-20 @ 15:15:06
Postat av: Emelie

Kan också 27:e :) 1,2,3 Faaaanta o Rosé!!

2010-07-20 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0