1,5 miljoner....

Tänkte berätta en lite störd sak som hände härom dagen. Några kompisar till mig blev erbjudna 1,5 MILJONER för att segla över Atlanten med en båt.. Liksom det är inte lite pengar! Men vi vet att killen som frågade är snuskigt rik så, men man blir ju lite fundersam när han inte vill göra det själv.. Efter många frågor avslöjade han att det inte var hans båt lr hans pengar. Var tydligen några kompis till honom som ville att han skulle göra det (och han har inte haft världens bästa umgängeskrets). Han var misstänksam mot dom också, så jaa.. Vad svarar man på det? Sjukt härligt att segla så långt och få så mkt pengar.. MEEEN jag tror inte nått av det spelar så stor roll när man åker dit i tullen sen och får spendera några år i nått utländskt fängelse ^^ Så då är det ju inte så svårt val längre..

Undra vad som finns i båten egentligen?!?!

Ps. En kille som jobbar på Frimis (klubben jag var på i fredags) ringde mig igårkväll och hade hittat min mobil. Jag skuttade seriöst av glädje! :D Är just nu galet glad :)

// Emelie

Kommentarer
Postat av: My

JA! Härligt, skönt att den är tillbaka:)

2010-07-18 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0