sving it magistern!

Ibland tycker jag att vi i skolan kommer in på väldigt ologiska saker. För några dagar sedan slog det mig att det kan bero på att jag antecknar lite som jag vill och inte alltid skriver likadant som föreläsaren. Här är några exempel:



Föreläsaren skriver: Cauchy- Schwarzolikheten.
Jag skriver:CANDY-schwarzolikeheten.


I boken står det: Transport med lastbilar/bussar
Jag skriver: Transport med LUSSEBULLAR


Föreläsaren skriver: Identitetsmatris.
Jag skriver: IdentitetsKRIS

Jag behöver jullov....
 

Marsvinen hälsar till Roos att dom vill gärna stanna hos mig en vecka till:)

/My


Kommentarer
Postat av: Roos

Haha ja du behöver verkligen jullov kompis! Jag kommer och hämtar grisarna ikväll, saknar dem!!! Men du får gärna vakta dem igen när jag ska åka nånstans =)

2010-12-09 @ 11:03:06
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: my

Vad bra:) Vi känner tomheten redan nu:K

2010-12-09 @ 20:25:16
Postat av: elin

haha jag gillar transport med lussebullar, skulle inte va helt fel ;)

2010-12-09 @ 21:26:52
Postat av: Helen

Underbart My! =)

2010-12-10 @ 23:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0