visst känns det helt okej ändå

Hej, my här!
Mottagningen(kallas det mottagning hos teknologerna?) är igång och jag gillar det. Min inställning till det hela var väl inte på topp i början, men rekå, alla lekar och nya roliga männsikor har gjort att jag nu trivs väldigt bra! Och så blir jag galet glad när jag stöter på KGBare på dansgolvet!
Veckan har bestått av sittningar, tältet, nationer, samvetestillverkningar, söndagsbrunch med kolaget, flaggmålning, reccedans(som inte sitter sådär hundra!), spex med mera.

Den första teknologsittningen jag var på var klassfesten. Min bordskavaljer? Farbror Spänn såklart! Jag antar att om man har två spännisar i samma rum så sätter man dom bredvid varandra;)

För övrigt så är jag världens fattigaste student! Jag är seriös när jag säger att jag har sju kronor att leva på då nästan alla mina kontanter blev snodda i tältet i tisdags och jag har spärrat visakortet..

spänn

Spännis ett och två
/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0