Spår

Man skulle kunna döpa rubriken till bryggan, men eftersom typ 50% av våra inlägg redan heter det så låter vi bli. Gårdagen började hos mig där vi lyckades skrapa ihop hela FEM kolagetmedlemmar plus en Anna, känn på den ni. Efter lite dryck for vi vidare till Roos för mys med supergulliga marsvin:) grym förfest? Sen var det såklart bryggan. Vi var lugna...ett tag...vi drog en reccedans med några teknologer och började sedan klättra på högtalare. Träffade även på några KGBare:) Kvällen slutade med att en av oss blev utslängd och en fick ta ett varv runt kvarteret med polisen.
Pinsamt? JA
Förvånande? Nej

/My

Här kommer skämmiga bilder från en spårad kväll:

 

Förfest hos My

Eh.. vi satt på min (Roos) säng och festade med marsvinen..??

På Bryggan var vi taggade!

My & Anna uppe på högtalaren!

Vi träffade som sagt kul KGBare!

På väg hem hade jag (Roos) lite svårt att cykla... Anna stod bredvid och skrattade.


Kommentarer
Postat av: My

vi är ju konstiga.....

2010-08-18 @ 13:36:23
Postat av: Emelie

Jag kan inte säga annat än att jag är STOLT! :D Ni levde upp till mina krav ;) Inte bara jag som blivit utslängd nu...

2010-08-18 @ 14:28:15
Postat av: Astrid

tumme: riktning mot molnen.

2010-08-19 @ 01:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0