Fest i Holland!

Hej sköna KGBare! Tro inte att jag är död!

Jag är i Holland och hälsar på släkten mest hela dagarna (mycket trevligt) men igår var vi ute och festade också. Jag, syrran, mina två kusiner och två andra killar var ute på en studentförening (motsvarande nation typ..) och festade natten lång. När vi kom dit blev jag lite besviken för stället var så litet (halva var avstängt under sommaren) men ölen var riktigt billig så vi satte oss i baren och började supa. Efter en del öl, jäger och rosé började de spela lite bra musik och vi började bli lagom dragna, så det lilla dansgolvet fylldes snart av oss och många andra drogs med av oss och dansgolvet fylldes. Vi dansade och hade det grymt i flera timmar, kvällen avslutades med fyllekäk på en pizzeria innan vi däckade vid halv 5. Har tyvärr inga bilder men det var grymt kul, trots att nationerna hittills är oöverträffade!


Min kusin Floor som jag var ute med, jag och min kompis Vera på min studentskiva förra året.

Hoppas ni har det fint där ni befinner er!
Puss/Roos

Kommentarer
Postat av: Astrid

jäkligt informativt! men jag gillade dina fyllesms som vanligt. :)

2010-08-06 @ 22:01:11
Postat av: Syrran

WOHO!

2010-08-06 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0