Tankar och bananmysterier

Måste bara inleda med att berätta att jag på jobbet i fredags gjorde en STOR upptäckt, jag hade med mig världens största MEGAbanan! Detta roade oss vikarier något enorm då den var längre än våra huvuden, helt sjukt. Jag har nu stora misstankar om att Willys säljer genmodifierad frukt och självklart ska butiken genomsökas efter fler exemplar. Så nu vet ni det.

Tillbaka till verkligheten. Jag befinner mig i ett jobbigt läge på grund av:
1. Det regnade några liter vatten över mitt huvud igårkväll/natt vilken resulterade i afrokrull som inte går att göra något åt då mina föräldrar har åkt bort och passat på att sno med sig min hårborste.
2. De snodde även min tandborste. Iförsig har jag en till så det gör inte så mycket, MEN det jobbiga är att min pappa hävdar att det är hans rosablommiga tandborste. Vilket betyder att vi alltså har använt samma tandborste sedan jag köpte den förra veckan. USCH, hemska tanke. ...

bananis

Normal och ickenormal banan på 27,5cm!

Läser på FB om studenter som packar väskan och åker hem till Uppsala. Det gör mig varm i hjärtat:)

/My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0