½ Pubrunda!

Igår vare pubrunda och jag skriver halv pubrunda för vi var faktiskt bara på 6 nationer.

Började på GH och eftersom vi missat de 2 första nationerna pga mycket folk tog vi igen det genom att snabbt dricka ikapp allt vi missat! Därefter var det kalmars som stod på schemat och där började det spåra lite.. Sjörövarna (Roos och Erika) ansiktvåldtog folk genom att måla dem i ansiktet som sjörövare, men vi var inte sena att hämnas och tog Roos plånbok (med leg i) som gjorde att hon inte kom in på nästa nation V-dala, utan fick stå och kolla på medan vi drack öl, moahaha.. Vi stannade dock inte där länge av nån anledning utan gick vidare till Snerikes, där fick vi sitt ganska länge eftersom vi typ skippat några nationer däremellan (oklart varför även det). Men vi hade inte tråkigt för det, utan hämnades på personer som förtjänade hämnd(ej Roos denna gång), tvättade ansiktet i cider och blev utslängda (Mattias) haha. Och Emelie som försökte övertyga personalen att hon var för full eftersom då borde inte han bli utslängd då hon faktiskt var fullare. Det funkade tyvärr inte..

Sista anhalten var Värmlands, men eftersom klockan var bara barnet och jag och Anna fortfarande var taggade (läs: inte för fulla) och ville röra på oss drog vi till Norrlands klubb där typ resten av KGB också var och vi röjjde på dansglovet tills det stängde :D Skitkul var det!


Pubrundan  + och -  (ur mitt perspektiv)

+
Jag hittade en mascara i en ficka i min jacka som inte var min (jag som behövde en ny :D) 
Kan ju dock också tyda på att jackan inte är min... hmm..

Jag fick dricka öl =)

Dansgolvet på Norrlands - var grymt bra!

Jag blev inte våldtagen av sjörövarna

-
Lyckades sätta mig i nån kladdig gegga redan på första nationen så gick runt å var kladdig hela kvällen.

Jag tappade bort/glömde min halsduk nånstans :(

Skola dagen efter med differensekvationer och gränsvärden på schemat. Mindre huvudvärk bara av att tänka på det..

//Elin


Kommentarer
Postat av: Roos

Du glömde att vi var på kalmars fyllo <3

2011-01-20 @ 21:12:16
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, gjorde jag ju inte :P

2011-01-20 @ 21:28:25
Postat av: S

Amehh.. hur kunde vi missa dig när vi fick annacowboy?

2011-01-21 @ 12:16:40
Postat av: Anna

grr och morr. hämnd utlovas vid tillfälle

2011-01-21 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0