Kalmars -> Värmlands -> Stocken

Efter en underbar sommar med bland annat flytt och en super mottagning är det dags för mig att skriva mitt första inlägg (ja, jag är seg...).

I tisdags var det i alla fall lunch med alla minus två. Först var planerna att äta lunch på Kalmars, men efter som de inte har någon lunch bestämde vi oss för Värmlands. Där var det stängt på grund av sjukdom så det blev Stocken tillslut. Efter som dagen bjöd på strålande sol blev det lunch ute. Otroligt härligt! God mat, sol och världens bästa sällskap. Det enda som kunde gjort det bättre skulle vara om Anna och Rebecca också var där.

Efter lunchen blev det lite shopping för några av oss också. Behöver man hjälp med att shoppa är Emelie den rätta personen att gå med ;)

Imorgon är det fredag och då blir det Värmlands!

//Helen


Kommentarer
Postat av: Roos

HÄRLIGT HELEN!!! du är bäst!

2010-09-09 @ 18:54:48
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är stolt! :D och ja, vill man spendera pengar så är jag absolut den bästa personen att vända sig till ^^ haha!

2010-09-09 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0