Inte okej, eller?

Här sitter jag och googlar om matematisk induktion och räknar mattetal och vad hör jag då?
Jo det dunkar från övervåningen! Jag tänker "undra om det är Ken som har fest?"
Jag googlar lite till, fattar ingenting om induktionen.
ångest
ångest
Och såklart, såklart höjer någon volymen där uppe och vad hör jag? Jo Dynamite och en massa folk skriker AYO!!!!
Jag är i dagsläget ganska övertygad om att det är någon typ av KGBreccemiddag hos den forna välcomaren? Har jag rätt?(piinsamt annars)

Imorn är det kolagetmiddag och sen ska jag på Pubrunda (tema glitter och glamour) och jag ska så så så dansa Dynamite! Så länge hoppas jag att dom där uppe fortsätter ha lika kul som nu :D
usa
Mottagningen09 med en underbar reccegrupp och välcom:D

/My


Kommentarer
Postat av: Roos

Du har rätt såklart! Och imorn kommer bli grymt :D

2010-09-14 @ 23:54:17
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0