Det var tyvärr inte sant...

Så, då var det dags för mig att skriva mitt första inlägg i den här underbara bloggen!!
Då ska jag berätta om gårdagen då det var meningen att hela kolaget för en gång skull skulle befinna sig på samma plats vid samma tidpunkt. Tyvärr blev det inte så då Helen hade lyckats bli sjuk och därför behövde stanna hemma och vila upp sig.

Men alla vi andra sju samlades utanför GHs pub så fort de öppnade för kvällen. Vi gick in (och upp) och beställde våran mat. Den enda som drack något alkoholhaltigt var My som hade en pubrunda att gå med i lite senare på kvällen. Jag måste säga att det var lite konstigt att sitta på nation helt nykter... vad har hänt? Har vi blivit klokare? (fast nja, tror inte det...)

Sen en liten undran; har någon nånsin ätit kall lasagne för att det på något sätt skulle vara bättre än varm? Det trodde tydligen de som jobbade i köket den kvällen. Jag och My fick be om att få maten värmd inte mindre än två gånger (!) innan vi fick den helt genomvarm. Alltså, är det så svårt att förstå hur en micro ska användas?
Jaja, lasagnen var iaf väldigt god när de hade rätt temperatur, och de andra kolagarna verkade också nöjda med sin mat, även om det tog över en timme att få in två hamburgare...

Kvällen fortsatte sedan på biografen, där vi såg filmen Grown Ups :) Vi rekommenderar den starkt för den som vi få sig ett gott skratt!
Innan filmen började hann vi även med att springa bort till affären och köpa godis. Där rekommenderar vi även Marabous nya Cookies Cream Sensation. Mums!

Så trots att vi kolagare inte var fulltaliga tycker jag ändå att kvällen slutade lyckligt, liksom filmen (surprise?).

//Ylva



Kommentarer
Postat av: Anna

go go go go go Ylva :) !!

2010-09-16 @ 11:11:06
Postat av: Roos

BRA Ylva! Och bra sammanfattning av kvällen!

2010-09-16 @ 11:12:15
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0