Tjingeling!

Min vita sommar började inte så bra.. Jag och My drog iväg till geologernas tentafest i tisdags och det slutade i kaos. Jag vaknade upp däckad på korridorsgolvet mitt i natten :O Man kan väl sammanfatta kvällen med ett sönderdansat bord (inte jag den här ggn ^^), utkastad toalett från höghustaket, blodiga fötter och mängder av Petrones bål.. De var iaf en GRYMT rolig kväll! Men nu tar jag nya tag och ska vara nykter fram till åtminstone juli (kanske ett litet avbrott på midsommar :P)

Idag ska jag iväg till Sthlm och hjälpa min syster flytta :) Blir kul att hon kmr lite närmare, men hon åker ju dock till Paris i augusti och stannar där ett halvår.. Ska se till att hälsa på henne där iaf! =D Någon som vill joina? ^^

Jag måste bara säga att Uppsala inte är detsamma utan alla mina underbara vänner! =/ Känns som en ganska deprimerande stad just nu.. SAKNAR ALLA!! =(

Sjukt härlig gruppbild från i tisdags


Ha det gött alla sötnosar! =)

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Roos

Saknar er snyggingar!!

2010-06-11 @ 15:19:07
Postat av: my

fest nästa helg?:)

2010-06-11 @ 19:17:08
Postat av: Emelie

Känns bra att du stödjer min vita sommar My ;)

2010-06-12 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0