Midsommar i en enda stor dimma..

Jag ska försöka sammanfatta vad som hände under kvällen, men den är väldigt suddig :P Vi började iaf med att grilla utanför mig. Sen begav vi oss till fotbollsplanen i flogsta och spelade lite kubb, men vi gav upp ganska fort.. gick inte så bra att kasta pinnarna när man va full (Anna kastade dom mer bakåt än framåt ^^) Vi lekte i lekparken och sen hittade vi ett gäng sköna killar som vi spelade fotboll med :D några shot strårom och mintu senare så befann vi oss i min lägenhet och dansade för fullt (INTE på bord!).. Väldigt dimmigt alltså..

Lite bilder från kvällen:


Roos pratar med full Elin och jag letar efter gran!?! (fråga inte, lång historia..)


Anna blir snurrad av Malin ^^


Snygga brudar! :)


Vet inte riktigt vad dom håller på med :D


Ida & Micke :) Så söta!


Lättroade?? ^^


Sjukt kul var det!


Klättra hör ju till när man festar och cidern måste ju följa med.. :P


Sandra fångar cidern!


Varför är det bara jag som ser sjukt full ut? :O


Söta tjejer! :)


Roos hittade en vän, men några killar stal den från henne :O (okej, det var deras och Roos stal den först :D)


Störtsköna killar! :)

Jag träffade också en kille som hette Kalaspuff (sjukt gulligt namn!) under kvällen och han hade lagt till det på sitt ID ^^ det roade mig ganska länge... men så va jag ju ganska full ockå :P

Pussar

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Roos

Bra kväll och SJUKT NICE BILDER!!

2010-06-26 @ 23:25:26
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0