Jullov

Bjuder på lite bilder (nu när jag äntligen kan ladda upp bilder till datan) på vad jag gjort idag!

Snöade fett mycket, så åkte ut och åkte lite skidor.

Det är bra med massa snö för då kan man starta direkt från porten och det går alldeles utmärkt att åka i stan :)


Fint, man kan nästan tro man är i skogen...


Sen baka vi massa pepparkakor av hemmagjord(!) pepparkaksdeg


Frågan är hur goda de med glasyr blev, har inte vågat smaka än då min syrra blandade i ex antal matskedar ättiksyra istället för typ 1 droppe som man ska ha... Luktade inte så gott iaf :P

För att komma mer i julstämning blir det imorgon julklappsshopping, skridskor och bio =) Me like!



Förhoppningsvis så kommer de inom en snar framtid även upp lite bilder från i torsdags nu när jag har dem på datan :) Frågan är ju dock om man ska bli glad eller skräckslagen över det.. ;)

//Elin

Kommentarer
Postat av: Roos

Skidor i stan? cooool du är elin! och gillar din syrras taktik att få pepparkakorna för sig själv, fast jag tror hon failade :p

2010-12-20 @ 01:58:40
Postat av: my

åh vad fint det ser ut:) Bara snälla bilder från torsdag tack! :)

2010-12-20 @ 02:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0