Go-cart!

Sista dagen i Stockholm för mig idag då, för imorgon är dagen då jag drar jag till UPPSALA :D:D!! Men iallafall idag så har jag vart och åkt go-cart för första gången i mitt liv! Dett var fett kul (så de måste vi göra nångång kära medbloggare) :). Jag vann tyvärr inte, men de andra hade kört förut, så de hade faktiskt lite fördel... Men jag var grym ändå, åkte man ett varv på en tid mellan 35-40 sek så var man bra och jag åkte på 40,06, så de är ju typ 40 sek ;D Hade vi kört en omgång till hade jag ju lugnt kommit under 40 ;) Man utvecklas ju väldigt snabbt i den här sporten som Frida sa.. + att vi slog några killar som såg fett bra ut (på go-cart) på förhand, men i efterhand var det dom som var imponerade av oss ;) Det var kul, haha! 

Ja, sen hade jag väl inte så mycket mer att skriva.. Eller jo, min röst är typ tillbaka (överlycklig), så nu låter jag bara lite halvhes :D


Jag med min suuuperheta hjälm :)

//Elin

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Go-cart! :D Jag är såååå på! :)

2010-08-16 @ 10:25:26
Postat av: Roos

Eliiiiiin du måste följa med ut på tisdag!!!

2010-08-16 @ 12:08:14
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0