Vem kan stoppa oss när vi bara rullar fram

Jag loggar in här och vad ser jag, jo ny design på bloggen. Kan ju bara säga att vore det här Fb skulle vissa bilder avtaggats för länge länge sedan!
Jag förstår att Uppsala är besviken på den torka som vår blogg har drabbats av och den rimliga förklaringen är väl att vi har vuxit upp och hellre spenderar dagarna i skogarna istället för framför datorn.
Vi är i alla fall lite sociala av oss och i veckan som gått har vi hunnit med grillning och bryggan, och snart är det midsommar och det ska vi fira!
En annan STOR sak som hänt är att Rebecca lärt sig cykla! I månader har jag sprungit bakom och hållt i hennes pakethållare när hon vinglat fram mellan låghusen, men så i tisdags, dan innan hon återvände till de djupa skogarna i Skinnskatteberg, åkte stödhjulen bort och kolla bara hur hon flög fram!
På vingliga hjul!

Kommentarer
Postat av: weet ik niet

Vad duktig! Du cyklar! Woho!

2011-06-24 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0