Nyår på flogstavägen 67E.

Morsning korsning!
Ja så hur blev nyår efter sms till bevakningstjänst och julskinkor i håret?
Nyår blev kanoners!
Jag (Rebban) och My började med att laga lite snajdig buffé innehållande tomatpajer(med fyllning som rasade av), rotfrukter i ugn, heta räkor och bäst av allt, Vitchokladmousse med blandade bär!
Efter en himla massa skålande rasade gästerna in och vi började mumsa buffé och hade riktigt trevligt.
Till tolvslaget kom vi på den briljanta idéen att gå upp på taket på flogsta höghus. Dock fick vi springa upp mot höghusen eftersom att klockan helt plötsligt stod på 23.50. Efter en löprunda eller snarare spurt upp till höghusen skålade vi och kollade på fyrverkerier från taket.
Efter tolvslaget fortsatte vi till en ball fest i låghusen med en himla massa jackor och ytterkläder. Vi hade dock missat att man tydligen skulle byta lite ytterkläder på festen. Efter en timmes letande efter kläder lämnade jag och elin festen utan jackor men med ett par extra vantar.
Jackorna är nu återfunna och i tryggt förvar!
Kvällen/natten/morgonen fortsatte med efterfest med en galet taggad Elin. Nåt mer kan jag inte berätta eftersom att jag skippade efterfesten och somnade till ett par skönsångande (eller?) tjejer.
Jag snor lite bilder som my har på fejjan för att visa vilken kalaskul kväll vi hade!
Efterrätt!!!
Värdinnorna
Fräsig gäster
Roos :)

Kommentarer
Postat av: Roos

Braaaa nyårsfirande och braaaa sammanfattning! Klart som fan vi sjöng fint, War is over i en vinpöl på golvet kan ju inte vara annat än vackert?

2011-01-01 @ 23:04:12
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja och med 1,5 liter energi-dryck i kropppen blev man väldigt taggad även om klockan var närnare 7 på morronen :P

2011-01-01 @ 23:21:59
Postat av: My

Bästaste nyåret evah!

2011-01-02 @ 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0