När Roos inte tar sin dampmedicin som hon ska kan mycket kul hända..

Som idag på statistiklektionen:
Alla sitter å pratar och lektionen ska precis börja. Någon säger Schhh och Roos som inte ville va tyst skriker (högt och argt) -Schhhh, själv för fan!! Det roliga är att det var läraren som sa schhh, vilket Roos inte hade fattat. Jag & Anna höll på å dö av skratt och läraren vart nog lite förvånad, haha! Folk brukar ju inte vanligtvis i princip skrika håll käften till sin lärare :P Men Roos är ju förstås inte som alla andra..




Senare under lektionen
Anna frågar en sak.
Roos: Va, vad sa du? Jag brukar inte funka så bra..
Nej, det har vi märkt ;)


//Elin

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, attans att jag missade det! ^^

2011-02-25 @ 17:47:19
Postat av: Roos

hehehe det är ju bra att ni tycker det är kul när jag inte tar medicinen...

2011-02-25 @ 23:51:22
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Sparven

ser genom fingarna

2011-02-26 @ 12:30:42
Postat av: AnnaClaes

HAHHAHAHHAHAHAHA dör xD Go Roos!!!

2011-02-26 @ 12:38:57
Postat av: Anna

om inte roos hade funnits hade statistik varit tråkigast i hela världen

2011-02-28 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0