Underbara "State of Mind"

Igår var det äntligen dags för terminens första Värmlands (för min del)! =D Åh jävlar va jag har saknat den klubben alltså! Det röjdes i fönster, på stolar, på axlar och självklart på högtalarna på värmlands dansgolv! :D

Klubbkvällen började bra när man slapp köa.. :) Mitt mål förra terminen var nämligen att lära känna alla som jobbar där och jag tycker jag har gjort ett ganska bra jobb med det! Är ett ganska känt ansikte där vid det här laget.. ^^ Det shottades för fullt under kvällen och det blev dimmigare och dimmigare... KGB ägde dansgolvet som vanligt! Eller ja, egentligen var det väl jag och Malin som gjorde det, hehe.. Tror jag var sist att lämna stället (de hade till och med hunnit bomma igen dörren^^), men det kanske inte var så oväntat! ;)

Alla som känner mig vet att jag älskar Värmlands nation och det är där jag kommer synas till de kommande fredagarna! Nu taggar jag för finalmiddagen med underbara KGB:are.. SKÅL!

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Astrid

gilla!

2010-09-04 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0