Mys-fest!!!

- Allt är lite luddigt... säger Roos fundersamt
- Jag kommer nog ihåg lite i början....och lite i slutet, säger Elin. Men inte i mitten.............
- Vi kom dit...hm, VI DRACK BÅL!!! Anna filosoferar
- Tobbe var påå kopparna! Ylva är lycklig
- Det var helt enkelt festen! säger Elin
- LABBRÅTTAN var där, det kommer vi alla ihåg, utom Roos
- Var du full i lördags Roos?? undrar Elin
- Jag trodde inte det!!!! hahaha, men folk säger det! Roos ser lite skum ut
- LABBRÅTTAN och jag i soffan.... Anna ser lte drömmande ut
- Jag välte med CYKELN HAHHA!!! Elin skrattar


Glada och smulla :)


Stulla!!!!!!!!!!!


En bild säger mer än 1000 ord!


- ÖÖÖh byt lååt för faaan!!


I en annan del av Köping...?


Fåfänga, fulla fjårtiskillar..? ;)


En till Köpingsbo! :)

Summan av kardemumman: en mycket bra fest (som ingen minns hela av...)

// Elin, Roos, Ylva och Anna



Kommentarer
Postat av: Roos

Så jävla bra inlägg!!

2010-09-23 @ 20:56:32
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: y

Sjujäkla bra inlägg! Ni är rooooliga:) Men ni imorn IT`S TIME FOR AFRICA!

2010-09-23 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0