Köpingsfesten ur råttperspektiv

Jag, Labbråttan, kommer ihåg ALLT mycket klart och tydligt. Jag hade mycket trevligt trots att jag var så skötsam, till skillnad från alla förortsnollor och wannabe stekare. Se på bilderna bara!


Här sitter jag och smuttar på min Chardonnay


OJ!!!!!!!!!!!!!! det här minns jag inte :O vilket billigt vin! Är det verkligen jag????


Nämen, det var visst jag! Kanske var lite salongsberusad......


Måste ha tappat nått där nere! (reds anm. din värdighet?)


Jaha, den där sista cidern förklara varför den där snygga råttbruden som jag vaknade upp med visade sig vara en illaluktande avloppsråtta av fel kön..........


Jag däckade iallafall inte som vissa andra! HA

Nu måste jag bege mig mot de finare kloakerna för viktigt labbmöte och experiment. Topphemligt! Höhö

Mvh,
Labbråttan (aka Christhian von Råtting)



Kommentarer
Postat av: Roos

Men Råttis, hur full var du egentligen? :O

2010-09-23 @ 22:03:37
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hörde faktiskt flera gånger under festen hur han sjöng: "viiill nii scheee en fyllerjåttha, schee pååå miiiig" :O

2010-09-23 @ 22:08:52
Postat av: Emily

haha, vad roliga ni är :P labbråttan trivs bra hos oss nu, han har legat i fyllecell 2 nätter och börjar bli nykter, haha. kanske ska ge han en brochyr från AA?

2010-09-24 @ 10:45:10
Postat av: Elin

Hahaha! Ja gör det, det kan han nog behöva ;)

2010-09-24 @ 14:15:07
URL: http://kolaget.blogg.se/
Postat av: Astrid

HAHA reds anm var ju bäst!

2010-09-29 @ 00:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0