Dagar man minns

Har lyckats fånga lite härliga bilder med mobilen under året som gått och jag tänkte dela med mig av några....


Grillning i våras innan varken gräset eller träden blivit gröna och innan det ens är tillåtet att sitta ute och grilla. Men det roligaste, KÖTTBITEN! Har ni någonsin sett en så stor köttbit ;) ?! (Den lilla vita bröddegklumpen bredvid är inget lyxigt hembakt bröd som vi skulle ha till, utan Roos's "köttbit")


Förfesten med Pyramiden där man ska dricka på varje klätt kort och My fick dam efter kung efter dam efter kung.... och jag var så himla chockad! "Hur kan det bara bli såhääär!?!?"
Vi (eller kanske bara jag) hade nog gått på det om inte Emelie hade börjat fnissa lite väl högt och råkat avslöjat sig..


Tacobuffé i skolan, underbart!
Elin och Emelie lassade upp burk efter burk efter burk efter burk efter burk  med massa goda saker. och sist men inte minst en big pack med nachochips. Skulle verkligen maten räcka?!?!
Det var som att sitta och titta på en rolig komedi (fast ännu bättre eftersom man fick smaka också)


Kvällen då avslöjandet kom, kvällen då vi alla ÄNTLIGEN förstod hur det hela hängde ihop, kvällen då inget någonsin skulle bli sig likt igen. Kvällen då Roos avslöjade sin BIG SECRET


Ibland kan man bara inte hjälpa att man råkat blivit smull på en föreläsning! Ska man på kryssning så ska man och sitter man på föreläsning så gör man och vill man ha förfest redan i skolan, ja då har man det!
(repris snart?)


Roos tycker som vanligt att hon är lite bättre än oss andra. Så hon använder 2 STOLAR och skyller på att hon ramlat av en häst, som om vi skulle gå på det liksom?!?


Roos som alltid gör tokiga saker som man bara MÅSTE fota ligger här på första bänkraden i skolan när vi har frågestund inför tentan, och gömmer sig. Är det mörkt och man inte ser nåt, då syns man inte själv heller! Det  vet ju alla 3 åringar..


Kunde inte låta bli att ta med en närbild också där hon gömmer sig!
Viktigt att håret hänger ner i ansiktet och skyddar också

Som sagt vissa dagar minns man. å jag blir så glad :)

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Roos

Ååh vilket bra inlägg! Älskar texterna, "har ni nånsin sett en sån här stor köttbit"?

2010-11-25 @ 13:25:22
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: My

Grymt inlägg! Inte visste jag att din mobil hade vart med om så mycket skoj:) Snart HP!

2010-11-25 @ 19:39:32
Postat av: Emelie

Haha, gillar att jag framstår som världens fyllo som är full på föreläsningen ^^

2010-11-26 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0