Visar sitt rätta jag!

Igår var det tisdag och det borde rimligtvis betyda Bryggan, men nej! Jag montera istället ikea möbler.. och det är verkligen inte min grej!! När man är inne på 3:e möbeln så har man tröttnat rejält kan jag lova! men men.. Fint blev det iaf och det är ju alltid något :) Orkar inte ta bilder så ni får helt enkelt vänta tills ni kmr hit på fest och pajar möblerna jag just ägnade en hel kväll att sätta ihop! ;)

Idag var syrran och Andreas på besök :) Hade en helt underbar dag och visade dom det viktigaste delarna av Uppsala, dvs. nationerna ^^ haha nej då.. inte riktigt vad min syster ville se, eftersom hon och jag är totala motsatser, så då kan ni ju tänka er hur hon är ;) Hon hjälpte mig göra slingor i håret iaf, så är nu lite blondare (tyckte väl att det var på tiden att visa hur smart jag egentligen är ^^) Orkar inte ta bild på håret heller.. Så ni får vänta med spänning på att se hur det blev :P Ja, jag är lat idag.. men jag skyller på att jag är sjuk =/ Har en tendens att alltid bli sjuk vid fel tillfällen.. men jag ska försöka bli frisk till midsommar, annars får jag ta till med whiskey.. det brukar ju funka! :D  

Ha det fint!

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Roos

Du FÅR inte vara sjuk på midsommar! Då gråter jag! (läskigt hot eller hur...)

2010-06-23 @ 23:40:58
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag ska bli frisk! =D vill inte att du ska gråta! :(

2010-06-23 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0