Vad gör man när man INTE har fått något sommarjobb?

Jo, man åker in till stan och spenderar 1600 kr på kläder ^^ fast kläder går ju alltid åt, så ångest har jag inte (än iaf).. Har nu fått en ännu färggladare garderob, om det ens var möjligt :P När jag och Ida cyklade hem så fick min cykel fnatt (hjulet slutade rulla av nån jävla anledning :O) och jag flög rakt över styret, men smidig som jag är landade jag åtminstone på fötterna! Hade ju varit fint om man hade skrapat upp sig totalt lagom till badsäsongen ^^

Imorn vill David att jag ska följa med till Bryggan, men jag ska stå emot! Snart klarat en hel vecka och det är en lång tid för att vara jag :P Det finns så mkt annat roligt man kan göra utan att dricka, så jag ska ägna mig åt allt sånt den här sommaren!

Jag har kommit fram till att jag spenderar som mest pengar när jag egentligen inte har pengarna till det.. Köpte möbler för 2700 kr igår också :P HAHA! Kmr lagom få ångest sen när jag inser att jag inte har pengar till mat (lr ännu värre: Alkohol!)

Det var allt för mig den här ggn!

Ha det bäst!

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0