Roos = lat

Eftersom jag är sjukt lat får ni kolla här om ni vill ha en liten berättelse från Magaluf-resan. Där finns korta sammanfattningar av det vi gjorde på dagarna nätterna och lite roliga/tråkiga bilder. Alla andra bilder finns på facebook så in och kommentera och titta där med!

Här kommer några av favoritbilderna!


En cool brud på mitt knä!


Lagom stor spritflaska!


Innan utgång. Och jag var inte sådär sur. Däremot exakt så vit. Men det visste ni ju redan!


Extremt skeptisk tjej (som garvar ihjäl sig) med några roliga britter.


Vi har svårt för det där seriösa...


Och eh... så fort jag får i mig lite alkohol lyder jag Anna väldigt bra. Därför tyckte jag att det var helt normalt att bli upplyft av en random kille. Hahaha!


Jag är sjukt trött på att bli stalkad av killen till höger (som verkar kolla in mina bröst) och Anna garvar ihjäl sig medan de andra britterna posar snällt.


Det får räcka så länge! Hoppas ni (=Emelie!) är nöjda nu!

PUSSSSS PÅ ER!
/Roos

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mkt nöjd! =D Men jag har fortf inte fått dom SNUSKIGA detaljerna ju ;)

2010-06-23 @ 07:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0