Midsommar!

Ska snart börja fixa mig för kvällen.. Tror inte det kmr bli en så lugn kväll, med tanke på vad jag har laddat upp med (70is Jäger, Likör (50 cl) och 3 cider).. men det är ju bara midsommar 1 gång per år så ^^ Vi har inte planerat så mkt för dagen/kvällen, men det känns ganska skönt. Vi är iaf ett gäng tjejer och Micke (lider med honom ^^) som ska grilla och supa här i Flogsta och sen får vi se vart det bär av.. Kvällen kan nog sluta hur som helst! Uppdateringar om kvällen kmr imorn.. ;)

Tänkte dela med mig av en härlig variant av Tik Tok innan jag hoppar in i duschen

Trevlig Midsommar!

// Emelie


Kommentarer
Postat av: Elin

haha skön video :D

2010-06-26 @ 21:24:33
Postat av: Emelie

haha, lr hur ^^ Roos och jag roade oss med den på kvällen sen :P

2010-06-27 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0