Midsommar i klart ljus

Som alla vet är ju Rebecca och jag de lite mer vuxna i sällskapet, därför är minnet av vår midsommar betydligt klarare än för de kolagetmedlemmar som skrev förra inlägget. Jag och Skinkan(Rebecca) firade i Skinnsberg med sveriges godaste midsommarbuffé och ännu godare efterrätt. Vi gick tipspromenad och sedan var det femkamp under vilket vi blev attackerade av knott i 180. Trots denna incident vann såklart vårat lag. Men det förstod ni ju redan.

Hur kommer det sig att vi valde att fira tillsammans? Jo det var på en fest i januari som jag apropå ingenting plötsligt klämmer ur mig frågan "Rebecca vad gör du på midsommar?" och på den vägen är det!

Bilder från kvällen:
     


 Söt kompis med tre dubbelhakor



                                                               




 

                                                                              
Adios
/My


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag hoppas att kaninen är kompisen med dubbelhakorna och inte jag. haha

2010-06-26 @ 22:20:32
Postat av: Roos

Nej visst är det väl Rebecca :))) (smiley med tre dubbelhakor). det låter som ni hade kul kul!

2010-06-26 @ 23:31:52
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: my

haha jag tänkte på det, att det kan tolkas som dig. Haha

2010-06-26 @ 23:58:12
Postat av: Emelie

"lite mer vuxna i sällskapet" HAHA! Får se om du säger det efter fredag ;)

2010-06-27 @ 01:07:47
Postat av: my

Får väl barnvakta er som vanligt? Haha näe nu ska jag sluta vara så kaxig...:K

2010-06-27 @ 15:44:04
Postat av: Emelie

Tycker verkligen att du ska sluta upp med att vara så kaxig! ^^ med tanke på hur det slutade sist ;)

2010-06-27 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0