Det där som stör

Okej. Loggade in på FB för en halvtimme sedan och vad ser jag? Jo som så många gånger förr skriver en viss person, här på bloggen kallad X, följande: "Jag har mensvärk!"
Denna person, X, har nu konstant rapporterat detta, med jämna mellanrum, i tre år.
Det räcker nu, jag har fattat. Du har mensvärk! ....men vet du? Jag bryr mig inte!

Jag ska seriöst börja föra in datumen då hon skriver detta i min kalender. På så vis kan jag räkna ut när jag bör hålla mig ifrån datorn och ha en Facebookfri vecka.

morr...
/My

Förresten medbloggare, hur ändrar man teckenstilen?

Avslutar med en bild tagen under en av de roligaste kvällarna någonsin,
Valborg10!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror att man kan ändra om man går in på design å sen redigera stilmall, så kan du skriva in vilket teckensnitt du vill ha :)



Men vi lär ju fixa bästa layuoten till bloggen sen så den blir lite mer Ko(ol) :P

2010-06-14 @ 23:52:38
Postat av: Roos

Hahahahaha My! Kan du inte bara säga åt'na? Eller är det din bästa vän? :P

2010-06-15 @ 23:53:07
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: my

Haha det är inte min bästa vän. Vore det det skulle jag skrikit åt henne att sluta! ;P

2010-06-16 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0