Pengar rullar in som de ska..

..det går bra nu, kompis det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu
det går bra nu, kompis det går bra nu.
Jag sa pengar rullar in som det ska
osv..

Ja och varför då da? Jo, har fått veta att jag får 16 000 kr i försäkringspengar från min brännskada jag ådrog mig förra året. Fett soft! Nästan så att det var värt det asså, (men bara nästan). Så nu är kontot på topp igen! Har även lyckats med bedriften att skaffa bostadsbidrag, så kommer vara fett tät i höst, haha ;). Jag gillar verkligen det här med att bara få pengar lite kors och tvärs. Vem har sagt att man behöver jobba lixom?! Det är ju helt klart överskattat!

Så vad säger ni, utlandsresa någon? Kom igen, jag vet att ni vill! ;)



//Elin

Kommentarer
Postat av: Roos

Men fan för dig Elin. Här sitter jag med mina nudlar och havregrynsgröt... Förresten vi vill ha ett inlägg om Rhodos!

2010-07-24 @ 00:19:49
URL: http://litenros.blogg.se/
Postat av: My

Ja så kan man ju också tjäna pengar, medan vi andra sliter på jobbet:K Tss

2010-07-24 @ 03:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0