Konstaterande

Heej!
Har precis kommit hem från en utekväll i min hemstad. Kvällen började kanon med urtrevligt sällskap och slutade med utgång. Jag har undvikit att gå ut här i ca ett och ett halvt år då jag anser att folket som är ut är av två slag: Fjortisar och äckel (förlåt Köping men det är sant). Detta bekräftades även ikväll.
Jag och min kompis undvek jobbiga typer genom att låtsas vara inne i en djup disskution där vi yttrade orden "det kommer med åren" Detta funkade tydligen. Är jag verkligen såååå gammal?
Jag har insett att Köping har vuxit ifrån mig eller så har jag vuxit ifrån Köping, det lär dröja minst två år innan jag prövar uteställen här igen. Nu taggar jag tisdag i hundraåttio och ska lägga mig, om sex timmar drar jag norrut för gott fika! Ska dessutom klura ut varför jag har en penna och en visselpipa i linnet....


Flooooooooooooooooogsta, bild tagen någon gång i juni. Separationsångesten var på topp!!

Ha det guld!
/My



Kommentarer
Postat av: Roos

Usch, jag tycker samma sak när jag går ut på andra ställen än nationer..

2010-07-24 @ 09:55:32
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0