Vilodag

Äntligen(?) är det vilodag! Välbehövligt verkar det som då mer eller mindre alla verkar ha gått och blivit sjuka :( Själv känner jag mig dock frisk som en nötkärna och får verkligen hoppas att jag är det i en vecka till iallafall! Däremot har jag sjukt ont i benen och jag är inte den som brukar klaga på smärta, men i natt kunde jag fan knappt sova för de gjorde så ont.. Förmodligen är det väl nån benhinneinflammation (pga av för mkt dansande?) och det enda som hjälper åt det är ju vila, men det har jag verkligen inte tid att göra nu, så jag hoppas på att apoteket mot alla odds har öppet på söndagar och jag kan gå å köpa typ 1 kg zon och smeta på benen, så jag iaf kan gå nårgorlunda normalt.. :P

Nej, nu ska jag iväg på brunch på V-dala där vi kolagare tänkt spendera dagen och svulla mat i mängder, vilket vi helt klart är värda efter en hård förstavecka! :D

// Elin

Kommentarer
Postat av: Annnnnna

åå jag hade velat joina, men jag hade nog hostat på alla typ varannnan sekund :/

2010-08-29 @ 18:29:00
Postat av: My

Anna: krya på dig!

Elin: Jag gillar vad du säger, kolagare viker sig aldrig!

Puss

2010-08-29 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0